Лабораторна робота з фізики: «Дослідження коливань математичного маятника» (дистанційно)

В умовах дистанційного навчання учні групи АДМІН-4-1/2 мали можливість провести цікаву та пізнавальну лабораторну роботу з фізики на тему «Дослідження коливань математичного маятника». Завдяки використанню інтерактивної комп’ютерної моделі з інтернет-ресурсу PhET, учні змогли самостійно дослідити основні характеристики коливань маятника.

Під час виконання роботи учні:

  • ознайомилися з поняттям математичного маятника;
  • вивчили фактори, що впливають на період коливань маятника (довжина нитки, прискорення вільного падіння);
  • провели серію експериментів, змінюючи параметри моделі;
  • зафіксували результати експериментів у таблицю;
  • проаналізували отримані дані та зробили висновки.

Використання інтерактивної моделі PhET дозволило:

  • зробити лабораторну роботу доступною для виконання в дистанційному форматі;
  • візуалізувати процес коливань маятника;
  • забезпечити можливість самостійного проведення експериментів;
  • сприяти розвитку дослідницьких навичок учнів.

Учні активно використовували можливості моделі, змінювали параметри, спостерігали за змінами періоду коливань та виводили формули залежності періоду від довжини нитки.

Викладач фізики Олена МЕЩЕРЯКОВА зазначив: «Ця лабораторна робота показала, що навіть в умовах дистанційного навчання можна ефективно проводити експерименти та дослідження, використовуючи сучасні технології».

Ця лабораторна робота стала чудовим прикладом того, як можна зробити навчання цікавим та ефективним, використовуючи можливості сучасних технологій.

Categories: Новини