В умовах дистанційного навчання учні групи АДМІН-4-1/2 мали можливість провести цікаву та пізнавальну лабораторну роботу з фізики на тему «Дослідження коливань математичного маятника». Завдяки використанню інтерактивної комп’ютерної моделі з інтернет-ресурсу PhET, учні змогли самостійно дослідити основні характеристики коливань маятника.
Під час виконання роботи учні:
- ознайомилися з поняттям математичного маятника;
- вивчили фактори, що впливають на період коливань маятника (довжина нитки, прискорення вільного падіння);
- провели серію експериментів, змінюючи параметри моделі;
- зафіксували результати експериментів у таблицю;
- проаналізували отримані дані та зробили висновки.
Використання інтерактивної моделі PhET дозволило:
- зробити лабораторну роботу доступною для виконання в дистанційному форматі;
- візуалізувати процес коливань маятника;
- забезпечити можливість самостійного проведення експериментів;
- сприяти розвитку дослідницьких навичок учнів.
Учні активно використовували можливості моделі, змінювали параметри, спостерігали за змінами періоду коливань та виводили формули залежності періоду від довжини нитки.
Викладач фізики Олена МЕЩЕРЯКОВА зазначив: «Ця лабораторна робота показала, що навіть в умовах дистанційного навчання можна ефективно проводити експерименти та дослідження, використовуючи сучасні технології».
Ця лабораторна робота стала чудовим прикладом того, як можна зробити навчання цікавим та ефективним, використовуючи можливості сучасних технологій.