В рамках предметного тижня 04 березня 2025 року відбувся відкритий урок біології для здобувачів освіти, які опановують професію кухаря. Тема уроку – “Рекомендації щодо збереження вітамінів при приготуванні страв”.
Метою уроку було поглиблення знань учнів про роль вітамінів у харчуванні людини, а також ознайомлення з практичними порадами щодо збереження цих важливих речовин під час кулінарної обробки продуктів.
Під час уроку учні дізналися:
- Про фактори, що впливають на втрату вітамінів під час приготування їжі (температура, час, контакт з водою та повітрям).
- Про оптимальні способи кулінарної обробки продуктів для збереження максимальної кількості вітамінів (приготування на пару, запікання, швидке обсмажування).
- Про важливість правильного зберігання продуктів для збереження їх вітамінної цінності.
Особливу увагу було приділено практичним аспектам теми. Учні мали можливість:
- Ознайомитися з таблицями вмісту вітамінів у різних продуктах.
- Проаналізувати рецепти популярних страв з точки зору збереження вітамінів.
- Виконати практичні завдання щодо вибору оптимальних способів приготування страв.
Урок пройшов у жвавій та інтерактивній атмосфері. Здобувачі освіти активно брали участь в обговоренні, ставили запитання.
Викладач застосовувала інноваційні платформи та застосунки, такі як Опитування Canva під час актуалізації знань,
фліпкартки Gyngy при поясненні матеріалу,
онлайн вікторина Gyngy, під час закріплення матеріалу,
супергерой кухар згенерований за допомогою ШІ на етапах мотивації та оголошенні домашнього завдання та
онлайн дошку Canva на етапі рефлексії.
Ми вважаємо, що цей урок був надзвичайно корисним для майбутніх кухарів, адже він допоміг їм усвідомити важливість збереження вітамінів у стравах, які вони готують.
Дякуємо викладачу біології за цікавий, змістовний та інноваційний урок професійного спрямування!
Відгуки учнів:
- “Я дізнався багато нового про те, як правильно готувати їжу, щоб зберегти вітаміни.”
- “Тепер я буду більш уважно ставитися до вибору способів кулінарної обробки продуктів.”
- “Цей урок був дуже практичним і корисним.”