18.06.2021 року у Державному навчальному закладі Харківське вище професійне училище №6 відбулися педагогічні читання.

18.06.2021 року у Державному навчальному закладі ” Харківське вище професійне училище №6 ” відбулися педагогічні читання, як один із заходів з удосконалення педагогічної майстерності педагогічних працівників, направлений на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання здобувачів освіти.
Цьогорічні педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, оскільки тема педагогічних читань – «Ефективні форми, методи, засоби організації дистанційного/змішаного навчання» є актуальною у сучасних реаліях пандемії COVID-19.
Готуючись до педагогічних читань ми прагнули узагальнити та продемонструвати кращий передовий досвід роботи педагогів з теоретичної та професійно-практичної підготовки здобувачів освіти в умовах дистанційного та змішаного навчання нашого освітнього закладу. Виступаючими були запропоновані власні ефективні методики вибору та застосування форм, методів та засобів організації такого навчання.
В ході методичного заходу викладачі та майстри виробничого навчання презентували свій досвід з таких питань:
1.Форми, методи та засоби організації дистанційного навчання з теоретичної підготовки професії «Верстатник широкого профілю». (Доповідач:голова МК, викладач Паук В.В.)
2.Дієві засоби роботи при організації уроків теоретичного та в/н з професії «Слюсар-ремонтник;слюсар з ремонту автомобілів» під час дистанційного/змішаного навчання.
(Доповідач: мйстер в/н Саєнко І.В.)
3.Використання ефективних форм організації виробничого навчання з професії «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» в умовах змішаного навчання та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» в умовах змішаного навчання. (Доповідач: майстер в/н Швець А.М.)
4.Ефективні інструменти дистанційного навчання на уроках в/н професії «Оператор комп’ютерного набору;асистент референта».
( Доповідач: майстер в/н Котенко В.Г.)
5.Використання дієвих засобів роботи на уроках в/н з професії «Перукар; манікюрнік» в умовах дистанційного навчання.
Доповідач: мйстер в/н Семерніна О.А.)
6.Використання засобів дистанційного та змішаного навчання на виробничій практиці з професії «Кухар;кондитер».
(Доповідач: майстер в/н Тимченко Н.М.)
7.Вибір ефективних форм та методів організації дистанційного навчання на уроках української мови і літератури та при підготовці до ЗНО.
(Доповідач: голова МК,викладач Радченко Л.М.)
8.Методи взаємодії з учнями під час дистанційного/змішаного навчання на уроках інформатики.
(Доповідач: викладач Оруджова Д.Є.)
9.Організація навчання за дистанційною технологією з іноземної мови. (Доповідач: викладач Гайворонська О.М.) 10.Викладання предмета хімії в умовах дистанційного навчання.
( Доповідач: викладач Шепеленко І.С.)
11. Особливості онлайн-навчання на уроках фізичної культури.
(Доповідач:голова МК, викладач Гагатік О.В.)
Підсумки педагогічних читань підвела методист Ковальова Т.І, яка проаналізувала кожен із виступів і надала педагогам методичні поради щодо критеріїв вибору ефективних інструментів та засобів подальшої успішної педагогічної діяльності з організації дистанційного/змішаного навчання.